چیستان و معما با جواب

معما : انواع چیستان و معما با جواب

عکس معمایی و داستان ترسناک

تا عکس معمایی جدید و نسبتا سخت رو برای شما همراهان هوش پارسی آماده کردیم. عکس های معمایی رو می تونید در ادامه مطلب مشاهده کنید. هر 3 عکس معمایی همراه با جواب است.

عکس های معمایی

عکس های معمایی اول : عکس معمایی بسیار سخت

همانطور که در عکس معمایی بالا مشاهده می کنید بگویید چند وضعیت برای قرار دادن شکل الف در شکل زرد رنگ وجود دارد؟

تذکر: برای محاسبه تمام وضعیت ها، در صورت لزوم جهت و زاویه شکل الف را عوض کنید.

برای مشاهده پاسخ عکس معمایی بالا کمی پاییین تر بروید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

عکس معما

پاسخ عکس معمایی اول

همانطور که در عکس معمایی پایین مشاهده می کنید، 16 حالت مختلف برای شکل الف موجود است:

عکس های معمایی عکس معمایی

مدرسه ارواح بهترین اسمی است که می توان بر روی این داستان ترسناک واقعی قرار بدیم. داستان ترسناک کوتاه که دانش آموزان مدرسه را آزرده خاطر کرده است. این داستان ترسناک واقعی را در ادامه مطلب با هم بخوانیم.

داستان ترسناک واقعی داستان ترسناک کوتاه

داستان ترسناک واقعی : داستان ترسناک کوتاه

تعداد زیادی از علم آموزان یک مدرسه هندی که مدرسه شان در حیاط یک قبرستان واقع شده از کابوس های شبانه رنج می برند، در نتیجه از مسوولان مدرسه خواستند محل مدرسه را تغییر دهند. رقیب انصاری 6 ساله می گوید؛ «من از وقتی که مرده ها را به خواب می بینم که تهدیدم می کنند به موقع به مدرسه بیایم، دیگر به مدرسه نمی روم.»
در همین هفته صدها کودک دبستانی به همراه پدر و مادر شان به نشانه اعتراض در مقابل دفتر مدیریت مدارس منطقه جمع شدند و خواستار همان شدند که محل مدرسه تغییر بکند.
حدود 200 کودک در همین مدرسه به صورت شیفتی درس می خوانند. همین مدرسه به دلیل عدم در اختیار داشتن زمین کافی برای راه اندازی مدرسه و همکاری نکردن مقامات در روستای کوهاری در همین محل واقع شد. بعضی از همین والدین گفته اند خواب و سلامت فرزندان شان به دلیل کابوس هایی که در مورد ارواح می بینند مختل شده می باشد.(داستان ترسناک واقعی کوتاه)
یکی از والدین می گوید؛ «آنها همه روز با هم درس می خوانند، بازی می کنند و ناهارشان را در حالی می خورند که روی سطح سیمانی قبرها نشسته اند. ولی حالا ارواح می خواهند فرزندان ما را تسخیر نمایند و همین امر عامل مریضی کودکان گردیده است. ما چاره ای جز فرستادن فرزندان مان به همین مدرسه نداریم چون نزدیک ترین مدرسه جز همین حداقل 4 ساعت تا روستا فاصله دارد.»
در همین گورستان بیش از 100 مقبره وجود دارد که تعدادی از آنها نیز تازه می باشند و ظرف چند ماه گذشته کنده و پر شده اند. مقامات استان پرجمعیت بیهار گفته اند درصددند محلی تازه برای مدرسه پیدا کنند. (داستان ترسناک واقعی)
یکی از اعضای شورای اداره روستا در همین مورد خاطر نشان کرد؛ «چه بسا درگذشتگان نیز از شلوغی حیاط قبرستان ناراضی باشند و دیگر هنگام همان رسیده که فکری برای همین مطلب بکنیم. (داستان ترسناک کوتاه واقعی)


[ بازدید : 777 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 18 ارديبهشت 1395 ] [ 21:28 ] [ معما ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]